گروه مشاوران پویشگران فرانگر

همراه شما برای آینده بهتر

هیچ مسیر کوتاه و آسانی برای پولدار شدن سریع وجود ندارد؛

بنابراین فریب وعده‌های دروغ برای ثروت آسان را نخورید – طرح‌هایی مانند این خطرات بزرگ را پنهان می‌کنند و اکثریت قریب به اتفاق سرمایه‌گذاران در نهایت پول خود را از دست می‌دهند.
در عوض، وقت خود را صرف یادگیری چگونگی ایجاد ثروت کنید، که به شما نیاز دارد تا یک برنامه سرمایه گذاری داشته باشید و یک طرز فکر بلندمدت اتخاذ کنید. برای شروع ساختن ثروت پایدار، این هشت مرحله ساده را دنبال کنید.

۸ گام برای کمک به ثروتمند شدن

۱- با برنامه ریزی شروع کنید
۲-بودجه بسازید و به آن پایبند باشید
۳-صندوق اضطراری خود را بسازید
۴-زندگی مالی خود را خودکار کنید
۵-بدهی خود را مدیریت کنید
۶-پس انداز بازنشستگی خود را به حداکثر برسانید
۷-متنوع بمانید
۸-درآمد خود را بالا ببرید

۱-با ایجاد یک برنامه شروع کنید

ساختن ثروت با تهیه یک برنامه مالی شروع می شود.
این بدان معناست که برای شناسایی اهداف خود وقت بگذارید و نحوه دستیابی به آنها را مشخص کنید.
استخدام یک مشاور مالی یک راه عالی برای شروع برنامه ریزی برای ایجاد ثروت است. این گزینه گران‌تری است، به‌ویژه برای کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، اما انتخاب مشاوری که یک برنامه‌ریز مالی معتبر باشد به این معنی است که برای تجربه برنامه‌ریزی هزینه می‌کنید.

۲- بودجه بسازید و به آن پایبند باشید

بودجه بندی یک پله کلیدی در استراتژی افزایش ثروت شماست. ساختن بودجه و پایبندی به آن به افزایش شانس شما برای اجرای برنامه و دستیابی به اهداف مالی کمک می کند.
بودجه همچنین به شما کمک می کند بفهمید که پول شما هر ماه کجا می رود و از رفتارهایی که می تواند اهداف شما را به خطر بیندازد، مانند خرج کردن بیش از حد، جلوگیری کنید.

۳- صندوق اضطراری خود را بسازید

با ساختن یک صندوق اضطراری، می‌توانید از اعتبار خود محافظت کنید و همچنین از مزایای کسب سود در حساب پس‌انداز آنلاین بهره‌مند شوید – در عین حال از آرامش خاطر از داشتن پول در بانک برای پوشش شگفتی‌های زندگی لذت می‌برید.
بهترین موجودی صندوق اضطراری، طلاست.

۴- زندگی مالی خود را خودکار کنید

با پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و پرداخت صورت‌حساب به صورت خودکار، شانس فراموشی کنار گذاشتن پول برای اهداف خود یا پیشرفت در پرداخت بدهی‌های خود را از بین می‌برید.
با این کار، در مقابل وسوسه خرج کردن به جای سرمایه‌گذاری مقاومت می‌کنید. به‌زودی، پولی را که به‌طور خودکار کسر می‌شود از دست نخواهید داد و کمک‌های شما به طور منظم انجام می‌شود.

۵- بدهی خود را مدیریت کنید

اگر هر ماه بدهی‌های بد زیادی مانند صورت‌حساب‌های کارت اعتباری با بهره بالا را از دست بدهید، ممکن است اهداف مالی خود را به خطر بیندازید. به همین دلیل مهم است که برای بازپرداخت خود برنامه ای داشته باشید، با هدف نهایی داشتن زندگی بدون بدهی.

۶- پس‌انداز بازنشستگی خود را به حداکثر برسانید

بهترین پس انداز بازنشستگی، طلا و املاک درآمدزا است.

۷- متنوع بمانید

اگر بر این ایده متکی هستید که مردم تنها با داشتن موقعیت های بسیار متمرکز – شاید با داشتن مقادیر زیادی بیت کوین – ثروتمند می شوند، کنترل خود را آزاد کنید. داشتن یک سبد سرمایه گذاری متنوع با انواع مختلف سرمایه گذاری می تواند هم از ثروتی که انباشته کرده اید محافظت کند و هم می تواند شما را در کسب پاداش حتی در شرایط رکود بازار قرار دهد.

۸- درآمد خود را افزایش دهید

اگرچه این حرکتی نیست که بتوانید در یک کارگزاری آنلاین انجام دهید، سرمایه گذاری روی خودتان با افزایش درآمد یک گام مهم در مورد چگونگی ایجاد ثروت است. هرچه در طول عمر خود درآمد بیشتری کسب کنید، پول بیشتری برای سرمایه گذاری در دسترس خواهید داشت.
مورگان می‌گوید: «اگر با حقوق فعلی‌تان به راحتی زندگی می‌کنید و افزایشی دریافت می‌کنید، این فرصت عالی برای شروع مسیر ثروت‌سازی است، چه به معنای مشارکت بیشتر در پس‌انداز بازنشستگی‌تان باشد، چه به معنای پرداخت بدهی یا افزایش سرمایه پس انداز صندوق اضطراری خود را افزایش دهید،
برای افزایش درآمد، شناسائی بر روی توانمندی ها، رشد دادن مهارت ها و شروع از همین امروز برای داشتن درآمد از چند منبع، غوغا می کند.

 

منبع: مجله Forbes

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده است * نام شما

  • گیلان – رشت – فاز دوم خیابان معلم – روبروی مرکز قلب نور
  • شنبه – پنجشنبه: 8:30-16:00
  • 09116706800
  • pgfn6670 [at] gmail.com
© تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پوشگران فرانگر محفوظ می باشد.